Lidé chtějí zlepšit život ve městě, na radnici se sešlo na tři sta námětů
Radnici se zatím podařilo vyřešit třetinu podnětů. Lidé v nich upozorňují nejen na drobné nedostatky, ale také na větší závady. Zároveň podávají návrhy na zlepšení života ve městě.

Dotazníkové šetření, jehož prostřednictvím obyvatelé města upozorňují úředníky radnice na drobné nedostatky v Rožnově pod Radhoštěm, se setkalo s nečekaným úspěchem.
„Spustili jsme ho v červnu a hned v prvních týdnech jsme dostali přes sto námětů. Nyní je jich už na tři sta. Jsme rádi, že se občané zajímají o město, že chtějí, aby bylo lepší a hezčí, že s námi spolupracují,“ řekl místostarosta Jan Kučera.
Radnici se zatím podařilo vyřešit třetinu podnětů. Lidé v nich upozorňují nejen na drobné nedostatky, ale také na větší závady. Zároveň podávají návrhy na zlepšení života ve městě.
„Chtěl bych požádat o trpělivost, nejsme schopni všechny připomínky odbavit ihned. Už proto, že větší investiční akce musíme nechat odborně zhodnotit, a případně na ně zajistit v rozpočtu peníze,“ vysvětlil Jan Kučera.
Osobně na městský úřad přišlo podat námět pětadevadesát lidí, v Klubu seniorů se jich sešlo pětadvacet. Online formulář vyplnilo dvaadevadesát Rožnovanů a aplikaci Lepší místo využilo šedesát obyvatel města.
Drobných podnětů přišlo sto tři. Časově a finančně náročnějších připomínek úřad eviduje osmapadesát. Další náměty se týkají údržby, opravy a ostatních požadavků.
Podněty mohou lidé úředníkům doručit prostřednictvím online formulářů, které jsou k dispozici na webových stránkách města, osobně je mohou donést do radnice na Masarykově náměstí a do sídla Klubu seniorů v ulici 1. máje
„Pro podávání drobných námětů je možno využít také mobilní aplikaci InCity nebo mobilní a internetovou aplikaci Lepší místo. Tento způsob připomínkování je pro nás nejvhodnější, neboť je nejpřehlednější. Lidé se v ní dobře orientují, vidí všechny náměty i stav jejich řešení,“ doplnila projektová manažerka Iveta Křenková.